Pohyb vám pomôže zlepšiť vašu potenciu

Objavili sa u vás problémy s potenciou? Pred tým ako siahnete po tabletkách alebo zájdete k urológovi, vyskúšajte jeden z overených receptov na mužnosť. Reč je o obyčajnom, no pravidelnom a poctivom, pohybe.

 

Aké športy sú vhodné?

 
Zvýšenie erekcie môžete dosiahnuť pomocou všetkých športov, ktoré sú zamerané na prekrvenie a taktiež spevnenie tela. Mali by ste sa venovať najmä behu, plávaniu a turistike. Bicyklovanie síce patrí medzi pohybové aktivity, ktoré taktiež napomáhajú prekrveniu organizmu, avšak poloha, teda sedenie na sedadle, nemusí vašej mužnosti úplne pomôcť.  Pokiaľ sa rozhodnete práve pre bicykel, snažte sa vždy nosiť špeciálne cyklistické nohavice s mäkkou výstelkou v oblasti rozkroku. Taktiež by ste to nemali preháňať s dĺžkou sedenia. Počas dlhších túr si jednoducho urobte viacero prestávok, kedy z bicykla zosadnete.
 

Kondičný tréning na doma

 
Pohybu, ktorý pomôže vašej potencii, sa môžete samozrejme venovať aj doma. Zostavte si kondičný tréning so zameraním na spomínané oblasti, teda prekrvenie a spevnenie tela.  V nasledujúcom videu síce uvidíte cvičiť ženu, avšak práve takéto a podobné cviky, sú vhodné aj pre pánov .Náročnosť a počet opakovaní vždy prispôsobte svojej fyzickej kondícii. Postupne môžete náročnosť zvyšovať.

Muž ktorý cvičí v budove s presklenou stenou
 

Zachráni vás ranná  a večerná rozcvička

 

Určite sa medzi vami nájdu i takí, ktorí nemajú čas na športovanie či dlhé cvičenie. Pamätajte, že aj menej je viac ako nič. Preto sa snažte cvičiť aspoň ráno a večer. Rozcvičke stačí venovať  i desať minút. Dôležité je to, aby ste na ňu nezabudli ani jeden – jediný deň. Ráno začnite zopár cvikmi na popreťahovanie tela. Po nich sa aspoň päť minút venujte aeróbnym cvikom. Večer nemusíte preťahovaniu venovať extra pozornosť. V túto časť dňa sa snažte zamerať hlavne na prekrvenie všetkých svalov vo vašom tele.